grupa rozwojowa

jak przestać się objadać

Jeśli masz tak, że:

Podjadasz, zajadasz i się objadasz

Nie możesz sobie poradzić, mimo że próbowałaś wiele razy

Masz już tego dość i chcesz to zmienić!

To zobacz jak się od tego uwolnić!

Jem co chcę Monika Górecka Psychodietetyk

Jeśli masz tak, że:

Podjadasz, zajadasz i się objadasz

Nie możesz sobie poradzić, mimo że próbowałaś wiele razy

Masz już tego dość i chcesz to zmienić!

To zobacz jak się od tego uwolnić!

JAK SKOŃCZYĆ Z OBJADANIEM SIĘ?

Skończyć z objadaniem się to DUŻY TEMAT.

O takich dużych „projektach”, mówi się, że to temat-SŁOŃ. A słonia nie zjesz za jednym zamachem, nie ma opcji! Słoń jest zbyt duży żeby go opędzlować na jednym posiedzeniu – nawet zakładając największy napad jedzenia! 🙈

Skoro pytanie więc brzmi: „Jak zjeść słonia?”

To mądre głowy odpowiadają: „Po kawałku!”

Proste, nie? Dlatego ZAMIAST brać się za cały temat od razu, na 3-miesięcznej grupie rozwojowej… kroimy słonia na kawałki! 😋🐘🍴

PROGRAM GRUPY, czyli co trzeba "przerobić" żeby skończyć z objadaniem:

1.

Czy tego chcesz, czyli czemu to jest ważne?

Zasadnicze pytanie, prawda? Bo ja wiem że Ty chcesz, no ale… jednak nie do końca wychodzi. I tu coś siedzi! Na początku przyglądamy się więc temu, co w tym dla Ciebie jest tak ważnego, że faktycznie chcesz tej zmiany. Dzięki temu docierasz do swojej PRAWDZIWEJ motywacji – tej Twojej, a nie domyślnie przyjętej (np. że zdrowie jest najważniejsze). 

2.

Audyt, czyli jak jest teraz? Co dobrze działa, a co jest do poprawki?

Zaczniemy cokolwiek zmieniać, trzeba zobaczyć za co się bierzemy! Zobaczysz, co u Ciebie działa dobrze (a zawsze są takie rzeczy), a co w Twoim jedzeniu nie działa – i dlaczego! Oraz, oczywiście, co robić zamiast tego.

3.

 Twoje błędne koło objadania się i jak je przerwać?

Czasem jak nie spojrzeć, to d* z tyłu, czyli jak byś nie próbowała – i tak kończy się napadem jedzenia… Dlatego tu poznajesz swoje błędne koło objadania się, czyli ciąg przyczynowo-skutkowy, który  prowadzi do objadania się. Uczysz się identyfikować „niebezpieczne” zachowania, myśli i emocje. Uczysz się gdzie i jak możesz przerwać swoje błędne koło.

4.

Radość i przyjemność, czyli co u Ciebie może konkurować z jedzeniem?

Jedzenie jest Twoją największą przyjemnością? Nic tak nie działa na stres jak czekolada? Na tym etapie zaczynasz wzmacniać też inne sfery życia, dzięki czemu jedzenie zaczyna mieć w Twoim życiu „konkurencję” i przestaje być JEDYNĄ rzeczą, która Cię odstresowuje.

5.

Alter Ego, czyli głos w środku, który KAŻE Ci jeść!

Kojarzysz ten wewnętrzny monolog, który do tej pory zawsze i tak kończył się jedzeniem? 🤯 No właśnie. Dlatego tutaj zapoznajesz się ze swoją „Panią Perfekcyjną”, „Panną Przekorą” czy innym alter ego, które w sobie odnajdziesz 😉 i uczysz się jak się z nimi dogadać!

6.

Dyskomfort, czyli jak znieść to napięcie?

Na pewno znasz to napięcie, które jest nie do zniesienia i po prostu MUSISZ zjeść…? Na tym spotkaniu uczymy się jak sobie z nim radzić, jak zaakceptować dyskomfort i w ogóle – co robić z napięciem, żeby nie zwariować (a raczej – nie pochłonąć 5 paczek ciastek 🙊)!

7.

Wiara we własne siły, czyli skąd masz wiedzieć, że dasz radę?

Z tą wiarą to różnie bywa, prawda? A tymczasem to nie jest tak, że nie ogarniasz, bo w innych dziedzinach życia przecież świetnie sobie radzisz! Dlatego tu uczysz się z nich czerpać, tak aby umieć się oprzeć się na sobie i swoich silnych stronach.

8.

Twoje ciało: kochać / nie kochać, ale zakumplować się warto!

Wszyscy mówią że trzeba siebie kochać… tylko nie mówią JAK, skoro czasem nie można na siebie spojrzeć w lustrze… No właśnie, bez przesady z tą miłością – dlatego tu się uczysz jak się ze sobą zwyczajnie ZAKUMPLOWAĆ (a z czasem może nawet polubić).

9.

Porażki, czyli jak nie odpuszczać i dalej robić swoje?

Trudne momenty były, są i będą – no życie. Rzecz nie w tym, żeby żyć w cukierkowym świecie, ale aby UMIEĆ  sobie radzić… nawet wtedy, gdy sobie NIE radzisz. Dlatego tu będziemy się uczyć tak ogarniać tzw. porażki, żeby niezależnie od nich iść do przodu robiąc swoje, zamiast cofać się do punktu wyjścia!

10.

Podsumowanie, czyli lista działających strategii!

Na koniec zbieramy wszystkie strategie, techniki i sposoby, których dopracowała się każda z Was! A na koniec – ja dorzucam garść od siebie. Ale co najważniejsze – umiesz zastosować je w praktyce! To nie są wyczytane w necie teorie, ale zweryfikowane, praktyczne metody!

Zapisując się na grupę, akceptujesz jej Regulamin.

DLACZEGO GRUPA ROZWOJOWA?

W grupie jest łatwiej!

W grupie masz moje prowadzenie oraz wsparcie innych osób, które doskonale rozumieją z czym się zmagasz!

Karty pracy pomiędzy spotkaniami

Nasze spotkania to nie wszystko. Pomiędzy spotkaniami, otrzymujesz "zadania domowe" w formie inspirujących kart pracy. Dzięki nim Twoja zmiana zachodzi szybciej i głębiej!

Wsparcie na bieżąco

Masz pytania jak wykonać zadanie domowe, chcesz się podzielić sukcesem lub wyżalić po tym jak "zajadłaś"? Po to jest zamknięta grupa fejsbukowa!

Zapisując się na grupę, akceptujesz jej Regulamin.

CZY TA GRUPA JEST DLA CIEBIE?

TAK, JEŻELI:

  • Chcesz zrozumieć mechanizm, który sprawia, że się objadasz
  • Chcesz nauczyć się co robić, żeby to zmienić
  • Rozumiesz jednocześnie, że wychodzenie z objadania to proces, który trochę potrwa
  • Lubisz pracować warsztatowo z innymi uczestnikami
  • I cieszysz się, że poznasz inne fajne dziewczyny i będziecie mogły się wspierać 😊❤️

NIE, JEŻELI:

  • Nie interesują Cię psychologiczne rozkminki – Ty chcesz po prostu żeby ktoś sprawił, żeby to zniknęło
  • Uważasz, że maksymalnie po 3 spotkaniach powinnaś przestać się objadać raz na zawsze
  • Uważasz, że taka grupa i tak Ci niewiele da, więc wpadniesz jak będziesz miała czas
  • Oczekujesz teoretycznego szkolenia, nie masz zamiaru się udzielać ani włączać kamerki

Zapisując się na grupę, akceptujesz jej Regulamin.

KONKRETY I SZCZEGÓŁY

FORMA: WARSZTATY!

Grupa Rozwojowa ma formę warsztatową! To oznacza, że pracujemy w grupie i w podgrupkach nad różnymi aspektami objadania się. TO NIE JEST SZKOLENIE TEORETYCZNE! 😉 Jednocześnie ja dzielę się moją wiedzą w formie mini-wykładów – tak, żeby przekazać Ci to, co najważniejsze, ale nie przytłoczyć podręcznikowymi teoriami.

CZAS TRWANIA

Grupa rozwojowa to 10 spotkań na przestrzeni 3 miesięcy.
Każde spotkanie trwa 1,5 godziny

HARMONOGRAM SPOTKAŃ

Uwaga: pierwsze osiem spotkań odbywa co tydzień, a ostatnie dwa spotkania – co 2 tygodnie

WTORKI godz. 19.00:

Wrzesień: 7.09, 14.09, 21.09, 28.09,
Październik: 5.10, 12.10, 19.10, 26.10,
Listopad: 9.11, 23.11.

WSZYSTKO ONLINE

Każde spotkanie odbywa się online za pośrednictwem platformy Zoom. Do tego potrzebujesz dobrego internetu, kamerki z mikrofonem oraz spokojnego miejsca.

TERAZ CENA PROMOCYJNA!

Cena za cały pakiet 10 spotkań dotyczy tylko pierwszej edycji grupy i obowiązuje do 6 września 2021. Cena regularna po tym czasie to 750 zł.

550 zł do 6 września!

Normalna cena: 750 zł

Możliwa płatność w ratach!

Warunkiem skorzystania ceny promocyjnej jest wystawienie pozytywnej opinii w trakcie / po zakończeniu grupy wsparcia w OBU z wymienionych portali do 30.11.2021:

Zapisując się na grupę, akceptujesz jej Regulamin.

Wciąż nie jesteś pewna? Daj znać, pogadamy! 🙂

Dzwoń

510 52 44 94

Napisz maila

monika@jemcochce.pl

Odezwij się na messenger

JEM CO CHCE